duminică, 14 august 2011

De ce afacerea ta are nevoie de un logo profesionst

      Daca ai lasat pe mai tarziu sau nici nu te-ai gandit ca afacerea ta are nevoie de un logo profesionist atunci cand o incepi sau astepti primii clienti inainte , faci o mare greseala.Incepand afacerea ta fara un logo bine gandit si fara materiale de marketing corespunzatoare poti pune mica ta afacere in mare dejavantaj fata de concurenta.

      Un logo al unei afaceri,cu un aspect profesionist , ajuta la a face afacerea dumneavoastra mai vizibila si mai credibila , imaginea si credibilitatea fiind doi factori cheie in cresterea succesului afacerii.
Dar,  datorita lipsei clientilor si a fluxului de numerar, la inceput multi antreprenori incearca sa economiseasca bani prin conceperea propriilor materiale de marketing.Este destul de usor sa obtineti o carte de vizita sau un logo sub forma "text" de la o firma locala care se ocupa cu carti de vizita si produse de birotica; cu toate acestea fara o experienta in design sau marketing acest lucru poate cauza mai multe probleme decat ar rezolva.
Aveti mai jos trei motive principale pentru care nu ar trebui sa alegeti un logo facut de amatori .Nu uitati ca acesta va reprezenta imaginea firma dumneavoastra.

1.Afacerea dvs. va aparea instabila.


      Daca incepeti acum cu ceva facut in graba si fara sa dati prea mare atentie importantei imaginii, iar mai tarziu cand va veti permite sa apelati la crearea unui logo profesionist va veti schimba "look-ul" , clientii se vor simti derutati .Ei se vor intreba "Este aceeasi firma?" sau "Firma si-a schimbat proprietarii?".

2.Afacerea dvs. va parea a fi facuta de amatori.


      Promovad afacerea cu materiale facute neprofesionist vor face ca imaginea dvs. sa aiba de suferit, afacerea sugerand amatorism. Clientii vor crede ca daca dvs nu va pasa despre modul in care se prezinta afacerea, nu va pasa nici de calitatea produsului oferit.


                                                               Logo-uri facute de amatori

3.Veti parea nefocalizat asupra afacerii.


      Daca logo-ul si alte materiale publicitare ale afacerii dvs. nu au un aspect unitar si usor de recunoscut , acest lucru poate provoca o criza de identitate pentru afacerea ta. De exemplu daca realizati cartile de vizita cu un anumit  design si mai tarziu website-ul sau alte materiale care poarta numele firmei  cu un alt design,  potentialii clienti ar putea crede ca e vorba de doua afaceri diferite.

      Realizand toate aceste lucruri intr-un mod profesionist de la bun inceput va va permite sa uniti de la bun inceput toate materialele care tin de prezentarea si imaginea firmei.
In timp ce amanarea realizarii unui logo profesionist poate parea o idee buna la inceput din punctul de vedere al economiei de bani, acest lucru ar putea impiedica "decolarea" corespunzatoare a afacerii pe care o conduceti.

                                                                 Logo-uri profesioniste








      Si ca o concluzie la cele subliniate mai sus , daca credeti ca nu va puteti permite crearea unui logo/sigle profesionist/e de la inceput ...puneti-va intrebarea : "Va puteti permite sa nu aveti unul?"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu