Cu talent, munca ,daruire si imaginatie am inceput sa ne dedicam crearii acestor elemente grafice distinctive, "logo-urile" care reprezinta mai mult decat un simplu desen sau text si uneori pot fi chiar mici opere de arta.
Ele reprezinta insasi identitatea vizuala si imaginea firmei,companiei ,corporatiei sau entitatii (persoana fizica sau juridica) care se vrea a fi reprezentata de acestea . De aceea crearea acestora necesita multa dedicatie pentru a fi siguri ca ne atingem scopul ca aceste texte personalizate sau simboluri grafice sa reprezinte cel mai bine obiectul de activitate, traditia, personalitatea, si nu in ultimul rand identitatea fara de care nu am putea sa iesim din anonimat in acest secol al vitezei si tehnologiei in care traim. Echipa noastra poate crea o identitate vizuala (sigla) de la zero sau putem reconstrui si inlocui imaginea existenta care nu e eficienta, cu una complet noua si competitiva.
Sa vedem pe scurt ce inseamna un logo.
Un logo (prescurtare de la logogramă, din logo- „cuvînt” și -grama „scriere”), numit uneori și siglă este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc.
Logoul poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente. Un logo trebuie să fie clar si usor de recunoscut si să se identifice cu elemente cheie ce caracterizeaza întreaga organizatie sau intreprindere pe care o reprezinta. În contextul legal logoul este și marca inregistrata a unei firme, a unui produs, a unei organizații, a unui eveniment etc.
Logoul trebuie să evidențieze semnificația numelui sau activitatea companiei și să redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic și/sau al unui scris selectat. Pentru aceasta noi pornim de la ideea ca ceea ce este simplu se memorează ușor si aplicam formula : Less is More adica ceea ce e mai putin, uneori conteaza mai mult (are o valoare mai mare).
Mai jos sunt cateva exemple care daca va raman in minte dupa vizitarea blog-ului inseamna ca scopul nostru de a crea o identitate vizuala care sa diferentieze a fost atins.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu